barabecka

Alla inlägg under november 2009

Av barabecka - 28 november 2009 13:54

tjaba!

har precis kommigt hem från stallet :) Hade as kul med Ida men Mulle var as pigg! :P <33 Fast jag var sugen på att rida och så satt det gick bra :) ^^

Men Mulle var lite tjurig ibörjan när jag skulle rykta men det blev bra! (Y)

Är inne på Facebook nu och spelar farmville xD Det är så tråkigt satt det gör att det blir kul x) vet att det låter kontigt men endå ^__^

Chattar också med Ida lite !! Och idag har jag faktiskt städat mitt rum eftersom dt är 1 advent imorron satt nu är det fint igen ;D hehe,Har min lilla mini gran också :)Men ska pynta mer sen ikväll ....<3 För mamma byter typ gradiner nu och så ^^ Asså, tiden går så fort för att liksom det är redan 1 advent imorron!!! det går sjukt snabbt faktiskt!! För liksom om typ 3-4 veckor är det jul och tre dagar efter fyller jag år! :D ÄNTELIGEN!!! 10 år blir jag då !! :D det ska bli as roligt det här önskar jag mig:

Sony DSC-S930 - kamera

   den vill jag ha :) <33


haha, vet att det bara e en sak men jag älskar att fota ;) fotar nu med familjens kamera men vill ha en egen nu ^^ Fast jag hoppas att jag får den (A) <33 Den är faktiskt as billig kostar bara 799:- på Elgiganten! :D <3

LÄNGTAR !!

Men måste dra nu .... <3

//beckyz

Av barabecka - 27 november 2009 21:55

hej! ;)

nu har jag gjort en ny header.. :) fin??

jag blev faktiskt ganska nöjd med den :D <33

men nu måste jag dra!

//beckyz

Av barabecka - 27 november 2009 20:05

hej!

snart ska jag till stalletoch ta in hästar! yes.. <3 och imorron ska Ida och jag rida ut med Mulle och Otto.. <3 det ska bli as kul, såklart rider jag på Mulle för jag är skötare på honnom hela helgen :D Men nu får  ni en knäpp bild på min skugga xD  // ser ganska tjock och konstig ut men det är tröjan xD//beckyz  

Av barabecka - 27 november 2009 18:54

tjatja!

nu har jag gjort min header och så :) den blev faktiskt bra ! iaf jag tycker om den ;) <33 Sitter och pratar med Ida om en liten tjej ^^ Vi har bakat as goda "Mögel muffins" smaka?? ;D vi la i karamell färg i smeten och det blev mögel grön .. :S men nu ska ida få logga in ;) <3


//Beckyz

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hej och välkommen in till min blogg! :) Kul att du kikade in! :D Här i min blogg skriver jag om min vardag . Fotar med en Nikon Coolpix L19. Så foton kommer med! ;) Kommentera och följ gärna via bloglovin så kan jag följa er :D Ha det bra! Jag kom från bl

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Vart tycker du att jag ska blogga här eller på blogg?
 På blogg.se !
 Bloggplatsen såklart! :)
 Jag vet inte..
 Bestäm själv..
 Båda! :D

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
<<<
November 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken!


Ovido - Quiz & Flashcards